min helg..

Tänkte berätta om in helg.. har ju varit jävligt dåligt på att blogga... hehe!

Har varit en mkt bra helg... och en ganska dålig helg... jaaa.. jag vet att de låter som om jag e värsta negativa människan, men jag har ju lixom bloggen till at få gnälla av mig.. i verklga livet har jag fan alltid ett possetivt tänkande...
meeen.. en bra sak är att jag å barnen har träffat DENNIS... Så underbart skönt å få se honom igen.. tänker inte gå in på detaljer just nu...

De dålig är väl att jag å älskling (??) vart lite osams om just de.. men av respekt mot honom vill ja inte gå in på några detalje om de..

De har resulterat i att jag inte mår speciellt bra just nu... min påsk som börjad så bra...

Tack och lov att man har räddare i nöden-.. TACK UNDERBARA SNÄLLA FRIDA SOM KOM HIT Å RÄDDA MIG MED EN FLASKA VIN!!! DU E BÄST ♥

Kevin är hos Liam å leker, Celine sover.. Pierre vet jag inte vad han gör, och jag sitter här vid datan å dricker vin... är skönt glad över att jag å barnen är lediga i morrn med... en till dag att umgås å mysa! Älskar er mest i hela världen mina små pluttar!

Nej, ska kika runt lite i väntan på att Kev kommer hem.. sen blire väl tv =)

Sköt om er!!

Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont


Kommentarer
Postat av: paula

ja du,älskar sitta på balkongen med solen i ansiktet,och en cigg i handen...vissa v så har jag haft ett paket en hel v,medan veckan därpå rökt järnet hahahaa

inte bra =)

2009-04-12 @ 20:51:55
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0