måndag igen....

Tänkte börja med att berätta att jag har haft en helt underbar morgon, men 2 helt underbara ungar! GUD VA JAG ÄLSKAR DOM!!!!

Helgen var tokmysig.. Var hemma hos Camilla i fredags... Drack en jävla massa vin å snacka massa skit... Sen kom min älskling dit med Chrille.. hur trevligt som helst!

Lördagen spenderades i sängen med älskling å en massa filmer...
Söndag var samma sak, titta på film å vänta på att dom små älsklingarna skulle komma hem så jag kunde få käna mig "hel" igen : )

Har haft en riktig kanonhelg...

Ska jobba idag oxå.. har inte gjort de på en vecka.. hur de känns? IT SUCKS! Viiiiill iiiiinte jobba.. haha!
Vill vara hemma med älskling å bara mysa hela dagen... men tyvärr så funkar inte de...
Visserligen kan de hända att jag drar hem tidigt... beroede på hur min idiotchef tänker bete sig idag... är så sjukt less på hans jävla stil... men,men...

Nej, nu ska jag pussa lite på min stora älskling, sen blir de of to work... Och idag blir de fan vinterjacka på.. är ju sviiinkallt.. =(

Heppåer!

Kommentarer
Postat av: Shadowcrest

Tack för i helgen gumman!! de va lika underbart som vanligt.. Puss puss

2009-04-20 @ 09:56:17
URL: http://shadowcrest-shadow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0