lördag

Somnade typ vid 7 igår, haha! Älskling väckte mig vid 9... han tyckte jag va tråkig.. haha!
Och de kan jag förstå.. stackars älskling.. de e ju astråkigt att vara uppe själv...
men jag vaknade iaf... drack lite mer vin. Sen tittad vi på SAW 5. skitbra.. älskar SAW fimerna.. sååå sjuka!

Sen somnade jag väl vid 12-tiden igen... haha vilket partydjur man e.. hahaha! Men jag var heeelt slut...
Vaknade för nån timma sen. Borde ha legat kvar i sängen, men va sjukt sugen på kaffe. Så nu sitter jag här med min älskade dryck. Men ska snart krypa ner i sängen igen för lite morgon gymnastik.. hehe!

Ikväll är de fest som står på schemat. Kommer hit massa sköna människor å förfestar. Sen ska vi dra ner till basement å röjja :D Jag hoppas på en lyckad kväll!


Ta vara på varje sekund!




Våran vaktkatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0