Lördag

Morrn påer!Trots att mina små älsklingar somnade seeeent igår, vaknade dom tidigt i morse... haha! Trodde jag skulle få lite sovmorron, men de va bara å glömma :)

Glömde berätta igår att lilleman ramlade med sparkcykeln när vi var på väg ifrån "hoppstället". Han åkte i fyllfart ner för en backa, så råka han vingla ut i kantan där de var grusigt, så duns rätt ner i asfalten... Spruta blod från både näsan å munnen, en tand rök oxå.. tur som va så var de en mjölkis.... Men läskigt var de.. jag HATAR blod, å de gör Kevin oxå... min fina lilla kille!
Så tandfen var väldigt generös i natt... hon hade lämnat över 50 spänn när hon var förbi å hmta upp tanden : ) Kevin var ÖVERLYCKLIG när han vakna.. haha lilla sötnos!

Idag ska vi gå till gränby å handla lite, mat å present till Felizia!

Nu ska jag ta å plocka undan frullen efter mina små!

Ha en kanon lördag nu alla killar å tjejer :)

herrrrå!


Only time can tell!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0