Längtar!

Så sjukt mkt efter mina barn nu.. ska snaaaart gå å hämta dom..
Gick helt ok på jobbet idag, Chefen å jag utböt inte ett ända ord till varann, förutom:
Chefen: Pernilla, gör rent microna!
Jag: Hinner inte!

Kom hem för en stund sen...är sjukt rastlös.. vill bara gå å hämta barnen.. fy fan va jag saknar dom... skitjobbigt...

Ska äta lasagne till middag idag... Har verkligen NOLL fantasi när de gäller mat... jaja...

Nej, dra på sig mysbrallorna å hämta barnen var de ja..

Tjing!


Saker är inte alltid som de ser ut...



Mina älsklingar käkar frulle


Nyklippt å uppskrapad näsa... Så kan de gå när man springer
med händerna i fickorna... klantsötnöt!



Min solstråle! Gud va jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0