jävla matmonster...

De gick ju lite sisådär med min sk. Bantning igår.. haha

Hade ju så tråkigt, så väckte älskling vid 11 tiden... Han tyckte vi skulle dra ner på stan å käka lunch... sagt  gjort... Kebab house vart de... Och Pernilla vart proppmätt... sen gick vi runt å kika i lite affärer.. Jag köpte en jacka å ett par byxor till Lilleman..
Men de va ju så sjukt kallt ute, så sen åkte vi hem...

Väl hemma upptäckt vi att vi varken hade värme, eller varmvatten... förens efter kl 21 på kvällen.. Och jag har ju min diskmani, så jag vart väldans orolig hur jag skulle lyckas vänta med disken som skulle bli efter middan??
Men de löste vi på ett enkelt sett... ÄLskling åkte till Donken å handla middag.. Klockrent ju! Ungarna vart skitglada.. hah!
(ja, ok, jag me då.. ;)

Så idag blir de fan inga onyttigheter...
Har tillomed käkat frulle idag... tvingade i mig.. har hört att de e bra att äta frulle om  man vill gå ner i vikt?

jaja.. nu ska jag åka till mitt jävla bajs jobb...  fan jag e riktigt nära på att be hela jävla stället dra åt helvete... SUCK!

Take care! PYSS!


mm..fruktsallad.. sjukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0