Glad påsk!

Påsk igen då.. ett år går sjukt fort...
Barne vaknade klockan 6 i morse.. då tyckte dom att vi hade sovit färdigt.. haha!
Har andra Kevin här oxå.. Så killarna leker som bara den, Celine försöker hänga med på ett hörn hon oxå..  Stackarn sov i princip hela dagen igår.. feber å snorig å hostig som tusan... Hon har blivit smittad åter igen.. blir så jävla less på folk som inte kan hålla sina sjuka ungar hemma... suck!

Vad händer idag då? ja ni, jag har faktiskt ingen större lust att göra nånting.. Vi skulle ha grillat, men får se hur de blir med de.

Daniel var förbi här igår, ha hämtade upp Kev, så åkte dom ut till morfar. Daniel skulle grejja lite med båte, så då fick Kevin följa med. De tyckte han va hur kul soml helst. Sen när dom kom tillbaka så kom Daniel in och åt middag med oss. Hur trevligt som helst!

Daniel skulle ev. komma idag me... =)

Nej nu ska jag skicka ut killarna så får som leka av sig lite energi ute ist.. hehe!


Min underbara sjukling... krya på dig älskling!

Kommentarer
Postat av: paula

grymmaste jackan

vart har du köpt den??



hur går det med rökningen???=)

2009-04-11 @ 09:34:44
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kolla in min blogg!



Kommentera gärna, om du har tid =)



P.S Så himla söt bild! Hälsa krya på dig från mig =)

2009-04-11 @ 09:41:48
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Shadowcrest

Fan vilken snygg jacka.. hon ser ut som en riktig tuffing!!.. ;)



Puss puss på familjen Näslund!!

2009-04-12 @ 20:20:08
URL: http://shadowcrest-shadow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0