förlåt!

Gud jag har varit sjukt dålig på att blogga... SORRY!

Har faktiskt intejobbat på hela vecka.. har helt enkelt inte orkat.. konstigt? ja kanske de... min kära mamma tycker ju att de e vääääääldigt konstigt när man e 25 bast å inte orkar jobba... haha ja de kan man ju tycka.. men så är de iallafall..
får se om jag ska jobba på måndag... tänkte ringa å kolla upp de i morrn... förhoppningsvis har man fått sparken.. ; )

Just nu sitter jag hemma hos min sidekick.. älskade Camilla! Vi har druckit vin å ätit räkor, och snackat sjukt mycket skit! var lääänge sen nu.. så de va verkligen läge för en liten dejt! Vi har alltid så sjukt kul tillsammans! Vi är lätt dom bästa av dom bästa!

Nu kom Älskling å Chrille, så ska vara lite social... men bloggar mer i morrn igen..

Pusssheeeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0