APRIL APRIL...

Haha jaaa jag vet jag e sjukt tråkig.. haha! Är så dålig på skämt...
Har inte skämtat mer än om de här i bloggen idag.. är helt värdelös på de.. folk ser på mig direkt om jag ljuger eller skojjar.. Så de finns lixom ingen mening med de..

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har jobbat...sen hem.. Somnade en stund när ja kom hem.. va helt slut. Sen hämta barnen.. sen till grannen å käka middag. Sen har jag varit hemma å grejjat lite. Celine sover som en stock. Pojkarna ska lägga sig nu dom me.

Är bara skit på tv ikväll.. ska försöka övertala älskling att vi ska kika på film.. men han e ju såååå trött.. haha! Annars brular de vara jag som övertalar honom.. men eftersom jag somnade när ja kom hem från jobbet, känner jag mig inte ett dugg trött nu... aja, de löser sig..

Nu ska jag ta å hänga tvätt.

Gokväller!


You say it best when you nothing at all....




Min solstråle.. min älskling... mitt underbara barn!
Utan dig och din bror skulle jag dö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0