Äntligen...

FREDAG! Underbart eller hur?
Barnen har bråkat med mig hela morgonen.. mina små skitungar... kommer sakna dom sjukt mkt i helgen, men de ska samtidigt bli helt underbart skönt! Jag och älskling behöver få rå om varann själva ibland..

Vad blir de idag då? Jo ska snart dra till jobbet, sen kommer pappa å hämtar mig, så ska vi fixa lite saker... bla inhandla alkohol tills i morrn.. längtar som fan.. Till vad vet jag egentligen inte.. de ska bli skönt å bara vara.. å skönt att få sakna...

Sakna var de ja.. saknar varje dag.. men de inte jobbigt, och de gör inte ont... jag bara saknar... men de kommer lösa sig.. De vet VI...

nej om man ska ta å höra sig klar då.. de börjar en ny tjej idag oxå.. spännande.. haha! Jag ska lära henne kassan... och med mitt tålamod så lär de bli en hel del sura miner idag... haha! Men ska försöka vara trevlig.. bara de inte är nån trög brud.. då blir jag tokig!! SNABBT SKA DE GÅ!

Nää... Ha en underbar fredag mina vänner! Och ta hand om dig och alla dina!

PYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0