varm..

..känner mig varm.. är rå nojjig över att jag ska bli sjuk igen.. för de pallar jag verkligen inte.. Va sjuk när man e ensam med 2 barn.. haha de e jävligt kul de... iallafall för ungarna.. haha!!
nej fy fan *peppar peppar*...

Nu ska ungarna snart lämnas.. båda 2 är klädda.. Celine försöker få på sig regnbrallorna själv.. de e inte lätt kan jag tala om..  Hon e skit sne för att de inte går som hon vill.. den ungen har verklien en vilja en stål.. undra vem hon har fått den ifrån.. för de e ju inte så att hon har världens envisaste föräldrar.. haha!!

Jag e sjukt ledsen över att de har blivit så här mellan oss.. Men de kanske är lika bra.. Jag VET att nångång kommer de ordna sig.. Vi har valt varsin stig.. och dom kommer att mötas i slutändan.. Då är vi starka, då mår vi bra! Då kan vi finnas där för varann.. Men tills dess.. så ber jag till alla högre makter att du har någon vid din sida, som älskar dig... Som älskar dig bara en bråkdel av hur mycket jag har älskat dig.. då kommer du må bra.. Och de är huvudsaken.. Önskar dig allt gott.. Och är de nåt så vet du att jag finns här... Förhoppningsvis kan vi vara vänner någondag.. Nån dag när de slutat blöda... Jag finns.. Och hoppas att du gör desamma.. Vill att du ska vara lycklig.. Och förhoppningsvis är du de! Jag litar på ditt ord.
Så då var de sagt oxå.. Känns så jävla skönt att vi har gått vidare båda 2.. de enda vi delar är 2 underbara barn.. och de är jag glad för.. Tack för allt!

Nu ska jag göra ungarna klara! Sen är de fullt ös hela dagen!!

Don´t worry, be happy!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0