Trött!

Jag är trött.. men känner för att skriva av mig lite...
På nåt konstigt vis så känner jag mig Sviken.. och jag borde inte göra de, för jag känner inte dig. Jag kan inte påstå att jag hatar dig... Och jag kan inte påstå att jag skiter i dig, för du retaar mig nåt FRUKTANSVÄRT! haha kul va?
Jag känner min fullkomligt nollstäld.. jag känner ingenting.. NADA!

Nu har jag antagligen skrivit för mycket.. men ärligt talat så skiter jag i de.. de är väl ett fritt land.. och man kan inte älska alla.. Och du har gjort saker som gör att jag aldrig någonsin kommer kunna älska dig.. jag kommer inte ens kunna tycka om dig.. Du är ingenting i mina ögon.. fucking bottenskrap!

Jag har försökt.. men de funkar inte längre. JAG TYCKER VERKLIGEN INTE OM DIG! Och du vet precis vem du är. Jag behöver, och vill inte nämna några namn.. iaf inte ditt.
Haha de e precis som att du har spottat mig rakt i ansiktet.. fy fan!!




De kommer alltid vara du och jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0