Sunday Night :)

Då var denna vecka snart slut.. shit asså.. jag har sagt de förut, men de tåls att säga igen.. veckorna går så sjukt jävla fort..

Fick tillbaka mitt sista prov i rättskunskap idag..
Så nu emjag snart klar med kursen.. Fick MVG på första provet, VG på denadra och VG på de sista =)
Nu är de bara den muntliga betygsdialogen kvar.. Å den kommer gå galant :) Me like muntligt ;-)

Sen är jag faktiskt klar med pluggandet för denna gång.. tro´t eller ej... men känner mig nöjd så.. de har tärt nåt fruktansvärt på mig att plugga.. även fast de kanske inte har märkts, så har de faktiskt de.. Antar att min kära lilla mamma kommer få spader när hon läser detta... Men jag ska faktiskt sjukskriva mig istället.. Känner mig inte mentalt redo för att göa nåt av mitt liv än.. jag är ledsen men så är de faktiskt... Pluggandet är slut för denna gång.. Men jag kommer säkerligen ta upp det igen.. Så då var de klart oxå =)
Släpper detta nu, ska krypa ner i min sköna säng och titta på tv...

Gonatt gonatt!


~~~KärleksBarnen~~~

Kommentarer
Postat av: Shadowcrest

Snällt att du berättade för mej att du ska sluta plugga.. jätte kul att läsa de här istället för att höra de från dej.. va fan e de me dej?? men tack!!

2008-10-06 @ 12:56:09
URL: http://shadowcrest-shadow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0