Suck!

Fan vilken värdelös kväll... Båda barnen sover... Jag sitter ensam i ett mörkt rum och har bajs tråkigt.. JAG HATAR FREDAGAR!
Ursh va jag hatar att vara själv. sammtidigt som de säkert är bra för mig.. Men endock...
Vet inte vad jag ska göra.. Om jag lägger mig å tittar på tv så kommer jag somna, å de vill jag absolut inte..
De är Man on fire ikväll på tv, och den bara MÅSTE jag se.. jo, jag vet.. jag kommer titta tills första reklamen.. sen kommer de blå stängas för kvällen... haha som vanligt när Pernilla ska titta på film ;)

Dagens middag serverads på MAX förresten.. hehe Tack max :)

Nej, nu ska jag återgå till att tycka lite synd om mig själv igen.. Blä på dig jävla skitkväll!

Jag blir faktiskt ledsen när du säger så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0