:( sjuk igen..

De e fan helt otroligt.. Börjar bli sjuk igen tror ja.. Är helt matt, har ont i hela kroppen och känner mig allmänt jävla depp.. Skit jobbigt.. =(

Jag är så glad att jag har världens bästa mamma som ville ta mina små i går /natt... Efter att jag lämnat dom hos mamma å kommit hem så låg jag fan i sängen tills jag somnade vid 12 nångång i natt.
Vaknade vid 12 idag.. Å hajja att jag har sovit i typ 12 timmar då... men jag känner mig fortfarande slut! Huvudet dunkar som fan och jag fruser å svettas på samma gång... bläää vad jag hatar allt idg!
ska försöka vila lite innan jag måste hämta mina små.. saknar dom faktiskt!

Uppdaterar kanske med lite bilder från helgen sen..om jag orkar!

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0