Rostar gammal kärlek???

En liten fråga.. rostar gammal kärlek? och om den nu gör de.. går de att få bort rosten? eller kan  man leva med rost?

Rostskydd? finns de? Gud alltså... Jag har full förståelse för att de rostar ihop efter 6 år..

jag VET att du älskar mig.. och jag VET att du vet att jag älskar dig!

Jag VET att du är rädd för att träffa mig.. för du VET att dina känslor aldrig kommer försvinna.. Men de gör ingenting..
för du och jag, vi är väldigt bra på att spela.. vi kan lura dom flesta du och jag.. och de är bra.. De är ungefär som att vi har en tyst överenskommelse...Tack och lov att vi iallafall förstår varann.. på vårat egna lilla vis..
jag önskar dig all lycka i världen.. Du vet vart jag finns.. och för dig är dörren alltid öppen... För vissa saker släpper man aldrig.. Och de vet vi... du och jag...



True love, be strong ;)



Tack för våra kärleksbarn!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack så mycket! Var ju ett tag sedan man träffade dig och satt där på parkbänken med magen.



Det är nästan så man vill atcka högre makter för facebook, så många man tappat kontakten med som man kunnat hitta igen.

2008-10-01 @ 16:32:30
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Linda

Fina ni är !Nej gumman. Gammal kärlek rostar aldrig o man kan leva med lite rost på. Kör hårt! puss kram

2008-10-01 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0