Ohh happy day?

Njae, ska försöka hålla ett öppet sinne hela dagen lång :) De e ju trots allt fredag.. hehe.. jo, jag vet.. jag HATAR fredagar.. Jag är inte riktigt normal..

Har precis varit å lämnat Kevin.. Mötte upp mamma å Celine längst vägen.
OM de rullar in lite pengar idag kanske de bli en liten sväng om i city.. Får se hur de blir..

Var hos läkaren igår oxå.. Fick en bra.. (svensk... vill ju förstå vad som sägs...) Så han sjukskrev mig i en månad nu.. ville bara skriva en månad i taget... Men han skrev även ut Tabletter... Och tyvärr är jag jävligt mkt anti sånt... Jag tror helt enkelt inte på de.. jag kommer säkert bara må dåligare först.. sen kanske man känner sig någelunda normal.. Jaha, sen då? ska man äta skiten resten av livet?? NEJ TACK!
Jag blir så jävla less... Och trött å seg e jag oxå.. har inte sovit nåt vidare i natt faktiskt... ska röka en cigg nu..
Later!

Kommentarer
Postat av: paula

tja

va skönt att du vart sjukskriven

här går man omkring å får ingen jävla hjälp what so ever..suck

kanske ska ta mig till min husläkare istället??så jävla less

å ändå e man inskriven på ångestmottagningen...yeah right

BLÄÄ

men va bra att dte löste sig för dig

ang mediciner så är det helt ok

tyvärr så får man äta dte resten av sitt liv,just pga att ens sertralin halt ej kommer upp i den nivå den ska göra för att må bra.Men då äter man oftast en liten dos..

2008-10-24 @ 15:56:57
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0