My Day!

Tänkte jag skulle försöka sumera min dag.. utan att vara alldeles för detaljerad.. hmm??

Hojjade ner på stan på min nya bike.. Värsta glidaren ;)
Åt frulle på landings, en kopp te och en ostfralla.. MYS!

Sen till FK... Fyllde i papper å shit.. skönt som fan att ha de skiter klart..

Sen vart de lunch på Cupido... MYS! Dom har så sjukt god Sallad/mat.. ME LOVE!

Sen mätte jag J.. Sen in på kvarnen å handla lite middag... Potatisgratäng å kassler vart de.

Sen hem i full flärd! Mamma åt middag här, så hon hämta upp ungarna på vägen hit..
Sen kom min älskade far förbi.. han hade lovat mig att hämta ett databord jag fått av min älskade mor.. Så vi åkte å gjorde de... Sen va de bara försöka få i sig själv å kiddosarna lite mat.. sen plocka  undan å dona lite.. sen kasta lillskruttan i säng.. sen satte jag mig här...
PUST!
Mina älskade barn vet verkligen hur dom ska suga musten ur sin lilla mamma :)

Nu ska jag räka en cig, sen landa i soffan å glo på cops..
Ha en trevlig kväll!


Tack för att DU Finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0