Jag e skum!

Jag vaknade nu typ stra efter 12... Å vart rå stressad...  SHIIIT... ska hämta barnen om 4 timmar tänkte ja.. haha!
Jag blur alltid så stressad när jag sover länge. Antagligen vart de så idag eftersom jag somnade så sent igår... fastnade framför tv´n.. livsfarlig för mig asså... Tur att jag e så pass medveten att jag aldrig gör de när jag har barnen hemma och ska upp tidigt... ;-)
Men igår/morse levde jag som en barnfri människa.. haha! sjukt skönt att göra de ibland.
Såg ett program på 5:an i natt, handlade om nån brud som punda, å hennes familj ville få in henne på avgiftning, så dom typ samlade allhopa i hemmet med en terapuet eller liknande, å väntade på att hon skulle komma hem..
Intervention eller va fan de hette.. va faktiskt intressant!

Men nu ska jag ta å dricka mitt kaffe! Så man kan få bli människa.. fan allt blir så förskjutet när man vaknar så här sent.. drygt!

aja, vi hörs sen :) Kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0