Gokväll!

Fan jag är heeeelt slut! Mina ungar har verkligen levt rövare idag.. små satans gullegrisar!
Nu sover iaf Celine å kevin röjjer vidare inne på sitt rum, tänkte att han skulle få hallas ett tag till innan de blir sängen!

Har bakat bullar idag.. Kanelbullar och vaniljbullar :) Gottigott! Synd att de e så sjukt onyttigt bara...
Annars har de väl inte hänt så mkt mer.... J var här oxå.. Lilla misse har vågat sig fram mer och mer.. idag har han tilll å med hälsat på barnen.. Celine blir överlycklig varje gång hon ser han.. -KAAAAATT!!.. haha sööötnos!

Nej mina kära nu ska jag ta å plocka undan de sista, kasta lilleman i säng, sen ska jag faktiskt lägga mig i min underbara binge å zappa lite!

Hörs å störs!


Kommentarer
Postat av: Lindis

Bjuder du på fika då ? kramkram

2008-10-19 @ 11:07:23
URL: http://summerzion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0