GoKväll!

De känns verkligen att de e höst nu.. man e ju sååå trött!!
Har varit på stan typ hela dagen idag med mamma.. hitta typ inget, bara lite onödigt småkrafs.. :P Jo, en klocka.. Min andra är de inga batterier kvar i, så då tyckte jag att de va en alldeles utmärkt anledning att köpa en ny :)

Sen följde jag med mamma upp till ackis.. vi skulle gentligen ha ätit en lunch på stan, men vi hann inte de. så de vart en lunch på ackis istället... Korv med mos å gurkmajonäs.. haha värsta lyxen ;-)
Mos bricka å nyaste numret av hänt extra... haha man e ju som värsta pensionären ;-) NO affens!

Bussjävlen va sen hem från stan.. å den va smetfull med folk.. så jävla typiskt.. fick stressa iväg å hämta barnen.. mamma hängde på för hon va tvungen att gå av bussen ner vid mig för hon hade sin cykel här.

De vart pizza hem till dörren idag.. Så jävla skönt! Ett par klick på datan så plingar de på dörren om en stund.. Underbart!

Nu sover barnen.. P har gjort kaffe så de luktar underbart i lägenheten.. Kaffe, pepparkaka å mandarin.. De e nästan så jag får julkänslor.. haha!
Efter kvällsfikat så blir de till att borsta nötterna å sen krypa ner i bingen.. är helt slut! Har säkert mycket att göra med de här pissvädret oxå.. Hoppas de är bättre i morgon...  Ny dag Nya Tag :)
Hörs i morgon! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0