God Morgon mina sköna!

Höppas alla har sovit gott.. jag har sovit som en prinsessa.. SOM VANLIGT :) Hajjar inte men jag älskar verkligen nätterna.. haha! Klockan ringde 06.30.. bara upp å hoppa.. Stuttsa in i duschen på en gång.. ungarna gjorde mig sällis.. för de går ju inte att lämna mammas sida i 5 min... små skruttar...
Så nu har vi käkat frulle.. Kevi är så duktig å har redan klädd på sig.. han har blivit värsta underbarnen på mornarna.. haha! Så jag ska väl föna håraet, klä på mig å fixa Celíne oxå.. Sen lämna barnen, sen upp till min älskade lilla mamma och låna hennes cykel.. för ska hojja ner på stan och göra lite ärenden...

Nej nu e de faktiskt läge för Torsdagens första CIG :)
hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0