????????????????

Va fan är de jag gör för fel hela tiden? va har jag gjort dig? ge mig ett jävla svar! För de du håller på med är så fruktansvärt genomskinligt.. NEJ JAG ÄR INTE SVARTSJUK!!! jag e skitglad för din skull.. Om du bara kunde hajja de nån gång =(
Är så jävla glad att du har folk som ställer upp på dig! Tack! Du vet vem du är... De betyder hur mycket som helst för mig!


Sparka inte på den som redan ligger!


Har träffat frida idag oxå.. De va skönt att prata med dig gumman! tack! <3
I morgon måste jag ner på stan och hämta ut min mobil.. äntligen är den klar! Sen har jag lite annat å fixa oxå.. har ingen lust, men har inget val.. gaahh jag hatar att va vuxen ibland..

Nej mina vänner.. nu ska jag ta å plocka undan efter mina små monster som sussar sött...

Gokväll!

Kommentarer
Postat av: F

Finns alltid där för dig..de vet du!=) <3

2008-10-07 @ 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0