...

.. Ibland undrar jag varför du säger så elaka saker.. Jag har faktiskt aldrig gjort dig nåt... eller jo, de kanske jag har.. men de e inget du vet om iallafall.. ;-)

De spelar ingen roll vad du säger, för jag vet att du älskar mig.. Du kan ljuga för andra.. men Glöm att du kan ljuga för mig, jag känner dig bättre än va du känner dig själv.. Så är de med den saken...!

Men skit i de nu.. Pernilla is moving on.. Känns lite konstigt, men samtidigt jävligt bra.. lite skrämmande, men jävligt spännande...

Men då är vi där igen.. Är jag värd de?? Många tycker nog att jag inte är de.. men jag ska nog ta å bestämma mig för att jkag ska skita i alla andra.. För jag e värd de här.. jag e värd så mycket mer än dig.. haha!!! Du beter dig som en jävla fitta,,, skönt att jag har lärt mig skratta åt eländet.. :-P

Nu ska jag å C gå till kiosken å köpa dammsugare... dom e sjukt med beroendeframmkallande.. Precis som jag ;-)


Älska dom som älskas bör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0