duktiga Pernilla

.. Tror inte att vissa människor förstår hur svårt jag har att ta tag i saker.. Men idag har jag ringt 3 viktiga samtal iallfall.. dessvärre var de ingen som svarade.. så tack den som uppfann telefonsvararen :)

Fick precis ett samtal från Läkaren, eller de va en sköterska .. men den jävla subban kunde inte ens ge mig en läkartid.. så jävla sjukt samhälle vi lever i.. sverige? ha! jävla skitland! Hon skulle ringa upp mig i eftermiddag eller i morgon.. Hur jävla svårt ska de vara att få träffa en läkare???

Nu är de bara vänta på att dom 2 andra ringer upp oxå...
Vill hoppa in i en dusch.. men de går ju lixom inte när man väntar samtal.. shit va jag hatar att vänta på andra...

Barnen fick träffa sin far igår.. Synd att de blev som de blev.. Jag önskar bara att de kunde ske på ett vuxet sätt.. Jag blev så ledsen :(

Förlåt Kevin och Celine! Jag älskar er så de gör ont ända in i själen! Men nån dag hoppas jag att de blir bra! För eran skull!

Jag Ångrar ingenting!


Nu tror jag faktiskt att kryper ner i sängen en stund.. Undra om den är varm??

Kommentarer
Postat av: paula

det sjuka är att nu får man bara tid hos sköterskan

sen ska HON bedöma om man ska få träffa en läkare!

helt sjukt!!

sitter i samma fittsits

pallar inget mer nu!!

2008-10-07 @ 14:40:42
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0