ÅNGEST!!

Fy fan.. idag kom de.. blääää!!!! ja, asså.. täckbrallor på ungarna.. De e ju fan svinkallt ute.. och man vet, att när thermobrallerna åker på.. då är vintern på G...  ÅNGEST! De e hemskt ju... Vill ha värme! Från alla sätt de går att få...


Kan man vara Kär och galen? Eller är man galen om man är Kär???


Kan inte förstå varför jag sitter här... har ju hur mycket som helst att göra.. men vet inte riktigt om jag pallar.. De händer fan inget kul i mitt liv.. eller jo, nästa vecka ska jag J och Z iofs dra på kryssning.. Fy fan va skönt de ska bli.. Äta god mat, dricka lite ångestdämpande å bara koppla av :) uuunderbart!

Fan va jag e slarvig... För de va tydligen föräldrar möte igår...  haha! Oops... :P
Har inte varit på ett enda faktiskt... de e inget för mig.. Sitta där med alla "perfekta" föräldrar... NEJ TACK!
Lite oansvarligt kan tyckas.. men de tycker fan inte jag.. Jag har så bra kontakt med barnens dagmamma så jag behöver fan inte springa på några jävla möten.. å vem ska ta barnen då lixom? snälla... de e ju helt omöjligt om man är ensamstående...

Nej.. nu ska jag faktiskt göra lite nytta.. kanske ska ge mig på monsterdisken som ligger så fint å väntar på mig i köket...

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0