skit förkylning..

blir bara sjukare å sjukare.. näsan bara rinner.. känner mig helt mosig i hela skallen.. tror fan att jag har feber..
=(

Är riktigt jävla yttråkad.. å så jävla trött.. borde lägga mig nu.. men dennis.. smarta jävla smartskallen dennis e ute, UTAN NYCKLAR.. smart... så mina val är typ:
1:sitta vaken å vänta på att han kommer (kan dröja mycket läänge...)
2:gå å lägga mig, somna skönt, bli väckt när han kommer, å sen aldrig lyckas somna om..
Pest eller kolera... suck..
men de lutar fan åt att jag lägger mig ändå.. känns inte som att min kropp kommer orka vara upprätt mkt längre till..
stackars Pernilla...

dessutom e de bara skit på tv.. å slå på en rulle helt uteslutet, eftersom xboxen låter som en jävla traktor..
ääh, jag skiter i de här nu.. lägger mig i kevins varma säng istället.. för idag e jag verkligen slut som artist..
ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0