Vinkärring?

Haha fan va ful de låter.. vinkärring.. e man de om man dricker vin eller??

FIck ju visserligen höra att jag var en jävla kärring idag.. hahahaha! Ja, tack för den du..

hur som helst så dricker jag vin nu.. Barnen är vakna.. och jag dricker vin..

Har gtapat å skrikit på mina barn idag.. för dom va skit dryga.. men så öppna jag en flasa vin.. å nu känns allt mycket bättre...
Jag dricker vin å gapar på ungarna.. japp, jag är en underbar mor :D Den bästa man kan tänka sig, på allvar! =)

Frida var förbi idag, å sen komm jenni, sen gick frida..
Viktora var förbi å rökte en cigg oxå.

ja jennie pierre å ungarna käka pannkaka... barnsligt gott! Fast inte lika gott som mitt vin, som jag ska återgå till nu ..så..
Puss å kram hela dan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0