Tisdag och solen skiner

De gör allting lite lättare att solen skiner.. Har fortfarande fruktansvärt ångest (??), men morgonen flöt på utan problem, ungarna va skapligt snälla med sin lilla mamma =)
Jag vet inte riktigt hur jag känner.. känner mig jätte konstig.. men de känns liiite lättare (??)

Fast fan va jobbigt de e.. men som sagt.. Hellre ensam i ensamheten än ensam i tvåsamheten.. hih.
Känns skönt att inte "vänta" på någon längre.. även fast jag känner mig sjukt ensam.
Jag kan sitta i ett rum fullt med männikor, men jag känner mig ändå ensam.. men de går väl över med tiden.

Jag pallar inte sitta å deppa mer nu, de får lixom vara NOOOG!
Jag å barnen e fan värda nåt bättre än de här.. SÅ DE SÅ!

Pallar inte deppa.. ja vill vara den glada Pernilla igen..!

Nu måste jag faktiskt föröka få i mig lite mat.. har inte fått i mig en enda matbit på 2 dagar.. helt sjukt.. ska föröka med lite soppa...

TjippTjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0