strul strul strul...

Allt bara strular för mig hela tiden.. de e skit trist att saker inte bara kan flyta på, ja måste verkligen kämapa för ALLT!

Hela situationen har berkligen gått för långt nu... men jag mår faktiskt bra,, konstigt nog.. mår verkligen bättre än va jag gjort på länge.. skit skumt.. men de kanske e för att jag har bestämt mig.. ja känner mig stark.. eller ja, okej, någelunda stark iaf ;o) Jag gör verkligen så gott ja kan för att kunna få min varadag att funka.. men de e inte så jävla lätt när de e nån som sätter käppar i hjulen hela tiden.. men du ska fan inte få knäcka mig.. jag ska kämpa in i de sista.. jag tänker aldrig ge mig!!! Och jag hoppas verkligen att du kan ordna upp dit loiv nångång, så du kan vara pappa... Men tills dess är allt mitt ansvar.. tungt som fan,men jag måste klara de.. jag har inget val, de e lixom min skyldighet :) japp =) min grej! de e bra de... hehe!

Ska åks till brorsan å vara där nästa vecka.. de känns skitbra! Han ville att vi skulle komma ner... =)
Så ja antar att vi ska glida runt med båten å åka till kolmården å bara må allmänt bra! ska bli hur skönt som helst!
Sen veckan efter de så drar ja ut till farsan i skogen.. skönt som fan!
men nu ska ja faktiskt lägga mig i sängen å äta äppelpaj med vanlijsås :) för jag har varit sååå huslig idag å bakat =)
ja, å lagat mat till barnen förstårs.. =) känner mig riktigt stolt! haha :;P

PusS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0