Ny dag, nya tag :)

Va lite små seg när ja vakna i morse.. men ja piggnade till efter en dusch..
Celine sover lite lunch nu, så ja har passat på att fixa lite på uteplatsen.. ja inget märkvärdigt eller så, men plockat lite skräp å donat lite.. känns bra!!

Pratade emd en "gammal vän" eller vad man nu ska kalla de, igår... ett mycket givade samtal faktiskt.. vi går lixom way back, men har haft väldigt sporadisk kontakt under alla år.. jag e jävligt glad att vi har tagit upp kontaken igen nu, för han ger mig verkligen styrka, tro´t eller ej..

jo, jag e ju fullt medveten om vad jag behöver göra, och att de helst behövdes göras igår.. men nu ska jag samla på mig styrka å verkligen genomföra detta.. för jag är verkligen värd  nåt bättre.. även fast ja måste övertala mig själv de dagligen..
jaja skitsamma.. ska sätta mig å glo på tv en stund nu å vänta på att lilltulan ska vakna så ska vi äta lite lunch, sen gå ut å hitta på nåt!

Skepp å hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0