Jag och min vän Cocillana

Min envisa jävla förkylning vägrar ju att ge med sig... å till råga på allt så har jag fått en super jobbigt rethosta..

Försökte få en tid hos husläkaren.. men de va ju bara glömma.. Men dom var vänliga nog att skriva u en flarra cocillana till mig... Tackar tackar sa jag...
Så nu e jag och cocillana bästa vänner! Behöver ingen annan än min cocillana just nu.

Jag är helt snurrig i huvudet a allt som händer runt omkring...
Men ska träffa nån idag som förhoppningsvis kan hjälpa mig.. eller iaf hjälpa mig hjälpa mig själv..
Överväger att åka ut till min kära far å sätta mig  skogen i ett par dagar..

Jag e sjukt rastlös, men ja har ingen energi att hitta på nåt.. måste gå å handla sen.. MISSION!
jaja ska plocka lite efter kiddosarna lite nu..

Hörs & Störs :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0