inge bra

Har ingen bra dag idag.. mår inge bra idag.. allt känns förjävligt idag.. allt känns tungt som fan idag.. fyy fan..

Ibland undrar jag vem jag är.. å vart fan jag e på väg.. inget går bra... allt bara skiter sig hela tiden..
jävla skitdag =(

Känner mig så ledsen.. å jag vet fan inte varför.. och jag HATAR de.. så sjukt jävla less på mig själv. ingen ork!

Jag känner mig kvävd. Jag hatar den jag har blivit, jag hatar mitt liv, just idag. just nu. känner bara för att gräva ner mig. sova.

Hatar dom här inläggen oxå. men jag måste. men jag kan inte.. hahaha Fan Pernilla du e ju sjuk i hela jävla huvudet.


CP!
Hej!

Kommentarer
Postat av: lite hjälp..

Lite avlastning, någon att prata med (terapeut), VILA!, lugn och ro är nog vad du behöver! När du fått det DU behöver får DU ta en dag i taget...

Tänk på dig själv och barnen - inget annat!

Kram

2008-07-22 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0