I´m a BAD Blogger :P

Shit, ja har fan inte skrivit på flera dagar.. haha!!
En kort uppdate: Var "barnledig" i lördags typ.. så då vart de ju såklart Galej.. inget märkvärdigt, men en hel del alkoholintag med mina absolutaste underbaraste närmaste!

De e skumt att man kan a så kul av att sitta på röven å prata å garva å flabba som jävla idioter! Ja har an inte haft så kul på länge! TACK!

Sen fick jag ju tyvärr leva med eftersvallningarna i typ 2 dagar.. fyyy fan va dålig jag har varit..  nu ska jag inte festa på ett tag.. jag blir ju helt slut.. undra varför, för så var de aldrig förr.. min kropp pallar lixom inte.. drygt..

Dessutom har jag åkt på en jävligt irreterande rethosta.. så när jag vakna i morse så hade jag världens träningsverk i magen.. haha fatta va otränad man e om man får tränngsverk av hosta.. haha fan va pinsam jag e!

Fan allt e upponer typ.. har ju lixom frångått mina rutiner nu i ett par dagar..å de känns skiiit skumt..
Nu har jag god lust att lägga mig och vila.. men jag har ingen ro i kroppen.. kanske beror de på koffeinet av mina 4 intagna koppar kaffe.. eller så beror de på min enorma sexuella frusteration.. BLÄ!

Nu är de faktiskt dax för dagens första cigg.. Tycker jag har varit duktig som har väntat sålänge.. har ändå varit vaken sen klockan 06.30..
Tror jag ska vara lite små grinig hela dagen idag.. de e skitväder oxå.. ähh, får se..

Frid på er mina kära!     Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0