fitt förkylning...

Den vill fan aldrig ge med sig... har legat å vridigt å vändigt (??) mig hela natten med feber.. jag va heeelt slut i morse när celine tyckte att vi skulle gå upp.. satans unge...
Jag har ingen ork alls.. de e världens kraftansträngning för mig att stå å skriva detta nu..

Känner mig sjukt ensam.. Helt kärlekslös... hatar att känna så här.
Tycker synd om mig själv idag.. Men jag ska försöka behålla lugnet, för ungarnas skull... de e ju trotsallt inte deras fel att jag e depp...  å sjuk å less å allt dåligt man typ kan vara..

fy jag e fan helt skakis.. ska sätta mig i soffan å slappa en stund, kanske jag känner mig piggare lite senare..

Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0