Fan va duktig jag e..

japp.. duktig som fan.. har överlevt denna dag, även fast jag har haft feber så ja knappt kunnat stå på benen..

och tro´t eller ej.. men har fan lagat mat oxå.. Pannkaka till lunch å korv med pastaälgar till lunch :D
och de hör jum lixom inte till vanligheterna att jag lagar 2 mål mat om dagen... Fan va jag har varit en duktig mamma idag.. har inte ens pallat gapa å skrikit på mina stackars barn idag..

Så de e fan inte värre än att man känner sig lite stolt.. diskat å städat e de tillochmed..

Så ja ska sätta mig i soffan nu, med gott jävla sammvete å öppna en kalla jävla öl :)

Ja hoppas verkligen att ja mår bättre i morrn.. annars vet ja inte va jag gör.. suck..
jaja puss å kram :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0