Dax att rycka upp sig?

Ja, antagligen... De e ju fan bara jag som kan göra nåt åt min situation..

Visst.. jag känner mig som en riktig bitterfitta.. men de e ju bara för att Han ställer till de så mkt hela tiden. Men nu ska jag avskärma mig från hans jävla liv..

De e jag å Barnen som e de viktiga, De visste jag väl egentligen hela tiden... men ibland behöver man höra de från nån "ny" för att poletten ska trilla ner.. Så TACK! Jag är skitglad att vi har kontakt igen.. vart förvånad över att höra din röst..
De har gått bra många år sen vi lärde känna varann nu, men på nåt sätt så lyckas vi alltid hålla en sporadisk kontakt.. rätt ballt tycker jag..

Men hur som helst.. har ju varit lite krig här hemma.. GAAHHH!!

Han tog sönder skärmen påm denna data.. så allt e typ blått... skitkul.. å den står ju dessutom så jävla dumt till.. så jag måste stå.. fatta STÅ(??) upp när jag surfar.. skitdrygt...  Så jag typ känner mig som en receptionist eller nåt.. hahah!!

Brukar ju sitta med laptopen, men den tog han ju med sig.. jävla as... Satan ta han om man inte fixar en ny skärm åt mig... en platt skärm måste de vara.. tänker för fan inte byta ner mig..

Nej, nu måste jag faktiskt ta ett bloss å ringa någa samtal..

Tjing!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0