Kaffe

I love it.. Men de blir ju lätt lite för mycket av de goda, precis som med alkohol... hahaha!
men jag har fan blivit skitduktig och dragit ner som fan på de.. ja kaffe alltså.. hehe!
Nu e klockan typ 14.. och jag har bara druckit 3 (??) koppar! å de e inte mkt för att vara mig, speciellt om jag e hemma en hel dag... de blir väl en till.. men sen får de vara bra.. Känner mig duktig faktiskt.. nu e de bara nikotinet som ska trappas ner på oxå... men de blir inga problem.. men de får bli en annan dag.. hehe!

Klippte av mina naglar idag.. så jävla långt ner de gick att klippa, klippt jag.. sen filade jag till skiten å målade dom svarta..
Kännde för nåt nytt.. känns skitskumt faktiskt.. men man vänjer sig nog... å dom växer väl ut nån gång oxå!

What to do???? ääh, ringer nån rolig å snackar lite skit en stund..
Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0