Idioti på hög jävla nivå!!!!

Jag vet att jag e så jävla dum.. helt jävla idiotisk.. men ja kan fan inte hjälpa dig... jag e dum å helt jävla iq befriad..
men ja kan fan inte sluta tänka på dig... Hur jävla dumt de än låter så  e e fan så.. =(

Vi gör varann illa hela tiden, jag vet de.. men ja har så sjukt svårt att släppa taget om dig.. hur underligt de än låter..

fan va jobbigt =(  jag sörjer verkligen att de aldrig kommer bli vi 2 igen... Dumma dumma Pernilla.. är riktigt jävla blåst ibland.. men kan fan inte låta bli.. de e inte världens lättaste sak att släppa sin stora kärlek..

Kommer alltid, alltid alltid alltid, älska dig... hur jävla dumt de än låter, så e de fan så..

saknar dig så.. så... så mycket...
I mina fantasier är allt perfekt.. helt perfekt.. tur att man har fantasin.. hehe.. jaja.. nu får ja fan ta å släppa de här..
Iaf för en stund..


Min finaste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0