hehe

Eftersom jag ska vara så duktig å börja plugga nu (snaaaart) så ska jag belöna mig själv med en ny laptop.. hihi :o)

Så jag surfar runt för glatta livet å letar.. men hittar inte ett skit.. haha! så typiskt mig att bli eld å lågor för nåt.. men sen går de åt helvete iaf.. haha! men hur som helst så ska jag ner på stan på fredag... ska kika då.. kanske släpar med mammsen upp till gränby centrum i morrn och kikar.. eller så tvingar jag henne att följa med till boländerna.. där finns de ju ett par elektronik stores :)

aja, hur som helst så ska jag ha en ny data iaf.. nåt litet.. ska ju bara ha den som skoldata..
nej fan n måste ja släppa datan..
ska skicka iväg ett mail till mamma å säga gonatt bara..
TjingTjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0