grå skit dag..

.. Sitter hemma hos mamma.. har satt ut en annons på blocket med på alla våra hästprylar.. ÅNGEST!!
fan de tar verkligen amot att sälja allt.. men va fan ska man göra.. de e bättre att de kommer till vändning.. för de lär dröja innan jag har tid att skaffa häst igen.. suck!

Den som köper sakerna kan verkligen skatta sig lycklig.. hur mkt grejjer som helst för typ inga pengar alls.. de e värt sååå mycket mer än vad vi kommer ta för de.. men de e ju som sagt bättre att nån annan har glädje av sakerna..

Nä nu ska jag ta å packa ihop mina saker å gå hem.. ska lägga mig å sova en timma innan jag ska ner på stan på ett möte..

Tjingeling!
 (dennis?? hallå gubben vad har hänt?? jag e jätte orolig,, hör av dig!! nu!! Du vet att jag finns här för dig.. oavsätt hur du mår eller vilket skick du är i.. kom hem så gör jag de bra igen!! KOM HEM!!)


en del av mina älskade saker.. de känns verkligen i hjärtat att göra sig av med dom..

Kommentarer
Postat av: paula

pj vad med saker!!



ville bara säga att du har ett hjärta av guld.

D kan skatta sig lycklig som har dig vid sin sida!!



kramen

2008-08-27 @ 10:53:27
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0