godis dagen :)

har haft världens slappaste morgon... ungarna har typ skötit sig själva, tittat på tv å lekt å grejjat.. skönt som fan..
Sen ringde Camilla för en stund sen.. Hon och Johnie har barnen i helgen.. så vi ska ses nere på stan, sen ska vi hit å grilla å grejja senare, ska bli nice =)
somnade tidigt igår, va heeelt slut.. även fast jag inte gjort att skit.. ja orkade typ inte h¨lla upp ögonen.. skumt so fan.. Men nu e jag iaf piggare, slumrade till en stund med celine påå förmiddan ox.. hehe! skönt som in i helvete :P
Kan inte förstå why jag e så trött.. kanske för att de går mot mörkare tider?? nä nu måste jag göra mig å ungarna klara.. ska möta dom om en timma ungefär..

Hörs å störs :o)

Kommentarer
Postat av: paula

ja fasen det måste du!!

Lisa har redan bestämt sig för vad hon ska ha på sig hahaha

svarta stuprörsbrallor,en massa kjedjor..svart svart svart hahahahaha

2008-08-23 @ 12:32:54
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0