fan va tråkigt..

..jag har de just nu.. ungarna sover så skönt så de e tvärtyst i lägenheten..  visserligen e tv´n på men ändå..
jag längtar till nästa helg då de e kalas ute i almunge med en massa människor jag älskar.. ska bli helt underbart!

Åker ut redan på fredag, fast vi ska kalasa på lördan.. skönt att komma bort lite.. Lilleman ska hänga på.. han älskar ju att partaja med oss :D Celine ska va hos mormor hela helgen.. dom kommer säkert hitta på nåt myspys!

nä nu orkar ja fan inte stå vid den här jävla datan lägre..
så ja kastar nog in handduken nu å landar i sängen framför tvn.. nån gång lär ja ju somna..hehe!

Puss & Godnatt!


Min kära dotter är galen.. hon är inte rätt för nånting.. de e fan ett under
att hon inte har ramlat å slagit ihjäl sig än.. *peppar peppar*

Kommentarer
Postat av: Shadowcrest

fan va kul vi ska ha på lörag gumman!! ska bli så jävla underbart.. :)

älskar dej å din familj!! puss puss

2008-08-26 @ 11:35:24
URL: http://shadowcrest-shadow.blogspot.com
Postat av: Anonym

ok

2009-03-04 @ 23:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0