då var de kväller igen..

Sååå skönt! Båda ungarna ligger i respektive säng.. båda e vakna fortfarande visserligen vakna, men dom somnar nog snart =)
Vettefan vad jag ska hitta på nu.. är inte ett dugg trött eftersom jag har sovit hela dagen.. haha :P
Antar att jag lägger mig å glor på en jävla film eller nåt., gladiator kanske.. den e tung!
får se..

Åt middag hemma hos mamma å lerre idag.. alltid lika trevlig att få maten serverad.. Tack kära mamma :)
Ska upp till henne i morgon eftr ja lämnat kidsen å fota alla hästprylar å sätta ut en annons på blocket så man blir av med de... så onödigt att de ligger å skräpar..bättre att de blir använd.. ska väl lägga ut celines gammla vagn oxå.. helt onödigt att den står och tar plats..
Nä nu ska ja gå in till kevin å snacka lite skit innan han somnar!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0