Vårjackan

Idag har jag tagit fram vårjackan. Känner att de va läge för de. 5 plus.. ha ha!
Men nu är jag less på en tjock vinterjacka. Vem är inte de?

Idag har jag kollat klart på weeds. Inga mer avsnitt kvar. Trist ju.. Tycker den vart bättre å bättre för varje säsong.

Min lilleman har kommit hem. Satte sig vid tv-spelt direkt. Han spelar Agent Hugo nu. As kul!
Men ska snart gå in och avbryta honom så han får läxan gjort. Bäst att göra den medans han har medicin kvar i kroppen. Annars har jag inter gort mkt.. Tömt dammsugarpåsen.. Hade inga nya kvar.. Herregud va sjuka grejjer man suger upp.. Hitta hårsnoddar pengar och allt möjligt..

Nej ett kort inlägg. Måste göra läxan. Kevin alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0