Jag och cash är hemma hos mamma och passar...

dsc03084 (MMS)

Jag och cash är hemma hos mamma och passar patrik medan hon är ute med hundarna. De blåser kallt ute nu, men annars har de varit riktigt vår väder ute. Barnen är ju med sin pappa. Så jag känner mig uttråkad. Var upp till arken på dagen. Köpte en halsband med lampor på till cash. Plaq off, hundgodis, en spindel vattenskål och en ormkrok. Ska äta fruktsallad när jag kommer hem. Med grädde. Åh jag älskar grädde. Om de inte vore för att jag älskar godis, potatis, bröd och frukt så skulle jag äta dieten LCHF. Lätt den bästa dieten. Barnen kommer hem på förmiddagen i morgon. Då ska jag och Celine gå upp till gränby och spendera lite pengar. Eller rättare sagt så ska Celine spendera pengar :) nu kom mamma så nu ska vi gå hem. Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0