(ingen rubrik)

Ibland kan jag bli så trött på mig själv.
La mig i sängen vid 21 för att kolla på den hemliga miljonären.
Vaknar 21.45 och förstår inte ens vad som hände? Märkte inte ens att jag somnade, och när jag vakna så kändes de inte ens som om jag sovit. Så konstigt. KOllar 5 min, sen somnar jag igen.
ÖH?
Sen märker jag att mannen sträcker sig efter kontrollen som jag håller hårt i...
Big Brother för i helvete...
Va fan har jag sovit eller?
Börjar kolla.. Hur pigg som helst är jag.
5 min senare sover jag. Ända tills klockan ringde i morse.
Så sjukt. Jag va ju inte ens trött.
jag ska aldrig mer lägga mig i sängen och titta på tv. SITT UPP FÖR I HELVETE PERNILLA!
Så ikväll måste jag se reprisen på bb. De är ett måste!

Idag ska jag tvätta. Har inte tvättat på 3 dagar så ni kan tänka er hur mkt tvätt jag har. För mycket.
Fan man borde ta och kasta lite kläder. Då kan de ju inte bli så mycket tvätt. Näe, de är nog inge bra!

Igår var ju Frida och Max här och drack en kaffe och snacka lite skit.
Så härligt att träffa dom. Älskar lilla Maxen. Underbara lilla skitunge!

Nu längtar jag efter min dotter. ja just fan hon ska ju på 4-års kontroll idag. kl 14. Så ska hämta henne tidigt idag. Så man kanske skulle ta och sminka sig lite idag? så man inte skrämmer livet ur barnmorskan? ha ha!

Nej hörrni nu ska jag göra lite vettiga saker. Sen måste jag ta mig upp till mamma. Skulle ha gjort de igår egentligen, men glömde bort de helt. Ska hjälpa henne  lägga in kort på datorn. Fan måste lära henne de så hon kan göra de själv.
De var allt för nu. Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0