illa

Vilken tråkig dag! Och så mår jag illa. Inte jätte mycket. Men lite. SÅ otrevligt!
Mannen ligger och halvslummrar. Så tråkigt.
De är skit på tv.
Och så mår jag lite illa.
Förstår ni mitt problem? Antagligen inte. Jag har inget problem. Jag har bara en dålig dag.

Snart ska jag iallafall hämta lilla solstrålen. Läntar efter henne. De gör jag alltid, Förutom när jag är med henne. Så klart.

Nej fy fan vilken dag. Hoppas klockan går snabbt idag.
Nu ska jag kolla om vi har nå godis hemma. De brukar hjälpa om man mår ialla. Eller så blir de värre.
Vilken risk. Oj, va modigt gjort av mig.

he he.

Kommentarer
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med ;D

2011-03-07 @ 14:04:51
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: jillan

Har oxå mått illa hela dagen.

2011-03-07 @ 20:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0