fina killar!

Ni skulle se hur fina mina killar är just nu. Alltså Pierre & Cash. Dom ligger i sängen och myser. Ska se om jag lyckas ta ett kort nu innan dom rör på sig. Eller innan Cash rör på sig. Pierre ligger still. Och snarkar. Så jag vet att han inte kommer flytta på sig. Värre med Cash. Han är så nyfiken, så jag antar att han kommer titta upp nu när jag reser mig för att hämta mobilen... Japp, han rörde på sig.. reste på skallen. Så nu ser de inte alls lika mysigt ut, men ni kan säkert tänka er hur de såg ut innan hunden lyfte på skallen..??
Bibbi ligger där under täcket någonstans också. Mys-grisarna!
Ni ska få se kortet sen iaf!

Vad händer idag då mina vänner?
Här blir de lugnt. Ska välplocka och dona lite. Som man gör jämt. Kanske glo på nån film?

Ta promenader med hundarna.
 Just de ja. Gick ju upp till gränby igår, typ endast för att köpa kattsand.
Och vi kom hem med typ allt utom kattsand. Så jävla typiskt oss. Fan man har inte koll på ett skit längre.

Celine fick med sig lite roligt hem iaf. Hon är en riktig sparare den där ungen. Man måste liksom vara på henne lite när hon ska köpa saker. För hon vill helst spara. Så jäkla duktig hon är! Undrar vem hon ärvt de av? Inte mig eller hennes far iaf...
Från hm vart de ett par lila leggins, en Hello Kitty borste, en Hello Kitty vattenflaska och 7 par Hello Kitty trosor.
Hon är väldigt förtjust i den där katten, som många andra småflickor :)
Sen från leksaksaffären vart de en jättefin barbie docka. Och Några My little Ponnys. Kanske va nåt mer men minns inte riktigt.
Sen ville hon spara resten av pengarna. Hon gjorde mig så himla stolt!
Kevin håller också på att spara. För han måste köpa ett större terrarium till hans orm, Stickan. Han tycker de är astråkigt att spara, han vill helst spendera alla pengar så fort som möjligt. Fast nu är han faktiskt duktig att spar utan att jag behöver påminna honom. Han tycker så mycket om sin orm. Han är väldigt rätt om den. De är knappt så jag får titta på den.. ha ha ha!

Nu känns de som jag babblat på så de räcker om tyråkiga grejjer.
Grattis till dig som orkat läsa allt :P

Ajust de, kortat på mys-pojkarna kommer strax...

Ha en bra måndag hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0